אבולוציה: אין לחכות או לצפות למאובנים
 
 
 
אבולוציה  > על אבולוציה > מאובנים
 
 
 
   ראשי - מפה
   אבולוציה ובריאה
 
 
 > אבולוציה סלולרית
 
 
 > אבולוציה - שונות
 
 
 > מוצא האדם
 
 
 > על הדינוזאורים
 
 
 > אבולוציה עכשיו
 
 
 > בריאה - ראשי
 
 
 > אבולוציה - ראשי
 
 
 > פילוסופיה - ראשי
 
 
 
 
   משמעות ודתות
   השקפה ודעות
   שאלות ותשובות
   תורה ויהדות
   סרטים והרצאות
   הורדות (חינם)
   הכר את יהדותך
   פרטים והדרכה
  
  
      
 
 
 
כל האמת
אבולוציה ומדע
שרידי איברים
 מאובנים בעתיד
  עיוורים ופיל
 מיקרו-אבולוציה
אבולוציה אלוהית
 

בחר את גודל הטקסט:  + / -
 
 

אין לחכות או לצפות "למאובנים שימצאו בעתיד"

מאת דניאל בלס, על דבריו של ד"ר מייקל דנטון
 
המציאות סותרת את טענות חסידי האבולוציה שחושבים שאי פעם ימצאו מאובנים בשלבי מעבר. המציאות היא שיש מקומות שמצאו בהם מאובנים רבים מספור של החיות הקיימות, חיות מוגמרות, ולעמות זאת לא מצאו שום שלב ביניים.
אני חוזר: שום יצור הנמצא באיזשהו שלב ביניים וזאת למרות שמצאו אחוז גבוה מאוד של מאובנים של יצורים שחיו באותו אזור.
 
 
    
 
 
אתרגם את הנקודות החשובות:
ד"ר מייקל דנטון בספרו "אבולוציה - תיאוריה במשבר"  בפרקו "התאמה בין המאובנים" מספר כי מצאו כ- 97.7% של חולייתנים יבשתיים ואין אף אחד מהם שנמצא בקטגוריה המדומה של "שלב מעבר". האם זה לא מספיק? להלן הקטע הרלוונטי באנגלית:

Dr. Michael Denton, an agnostic but a decided non-evolutionist compiled a chart on "The Adequacy of the Fossil Record" in his book, Evolution: A Theory In Crisis, by comparing the number of living types to fossil types, gleaning information from Romer's classic book, Vertebrate Paleontology. He found that 97.7% of living orders of terrestrial vertebrates are found as fossils. (Orders are larger groupings of families which are larger than genera which are larger then species.) Many creationists consider the groupings family or genus to best approximates the Genesis kind. Of living families of terrestrial vertebrates, 79.1% are represented, a number which jumps to 87.8% if birds (hardly ever preserved) are excluded. Thus, the fossil record of even terrestrial vertebrates is seen to be remarkably complete.
 
http://www.icr.org/pubs/btg-b/btg-087b.htm
 
 
 
 
טענות האבולוציונים נסתרות אחת לאחת על ידי המציאות, היות ורקורד המאובנים לא מאפשר לבנות אפילו מודל תיאורטי אחד של יצורים העובדים משלב ביניים אחד לאחר. לא נמצאו מאובני דגים בעלי רגליים, מאובני זוחלים בעלי כנפיים, שלדי קופי-אדם וכדו', וזאת חרף העובדה שנמצאו לשיטתם אינספור שלדי דינוזאורים שלמים בני 65 מיליון שנה ויותר.
מה שסותר את התיאוריה מבחינה מציאותית. למעלה מכך, גם היצורים הפרימיטיביים ביותר מתגלים כמתוחכמים לא פחות מיצורים בני ימינו. כך למשל מאובן הטרילוביט הקדום ביותר, שהוא מין סרטני כלשהי, הוא בעל עיניים מוגמרות מכל בחינה שהיא. מבחינה מדעית גרידא, רקורד המאובנים מציע פרצים שונים של בעלי חיים מושלמים על כל פרטיהם, שהופיעו ונעלמו מעל ציר ההיסטוריה, ללא כל מקום לספק בדבר אילושהם שלבי מעבר בדיוניים.
 
בברכה,
דניאל בלס.
 
 
 

 
 
 

 
 
  לחץ כאן כדי לצפות בתגובות לדף זה!
 
 
     פעולות נוספות
 
הידעת?
 
יש לנו פורום בהייד פארק, ובו מתכתבים איתנו עשרות אנשים! גם אתה יכול להתכתב עם צוות האתר בפורום האמת!
 
כל האמת
 אבולוציה ומדע
שרידי איברים
 מאובנים בעתיד
  עיוורים ופיל
  מיקרו-אבולוציה
אבולוציה אלוהית
 
 
     אתה נמצא כאן:  אבולוציה > על אבולוציה > מאובנים בעתיד