אבולוציה: מאמרים בנושא אבולוציה
 
 
 
  
 
   ראשי - מפה
   אבולוציה ובריאה
 
 
 > אבולוציה סלולרית
 
 
 > אבולוציה - שונות
 
 
 > מוצא האדם
 
 
 > על הדינוזאורים
 
 
 > אבולוציה עכשיו
 
 
 > בריאה - ראשי
 
 
 > אבולוציה - ראשי
 
 
 > פילוסופיה - ראשי
 
 
 
 
   משמעות ודתות
   השקפה ודעות
   שאלות ותשובות
   תורה ויהדות
   סרטים והרצאות
   הורדות (חינם)
   הכר את יהדותך
   פרטים והדרכה
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האמת על האבולוציה
 
 
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. במאמר זה קיבצנו את רוב הטענות בעד האבולוציה, והמענה המדעי לאותן טענות.
 
התנאים הנחוצים לקיום חיים  ●  חיים מדומם?  ●  איך נוצרות עיניים בלי מידע על קרני אור?  ●  אבסורד מדרגה ראשונה!  ●  הטעות הקטנה על הברירה הטבעית של העש הלבן והשחור  ●  למה דווקא הדג עם הרגליים והזוחל עם הכנפיים נכחדו?  ●  ציפור שהיא לא זוחל  ●  האמת על "קופי האדם"  ●  עובר שעובר שלבי אבולוציה
 
 
 
 
אבולוציה - כל האמת המדעית
 
 
במאמר זה סיכמנו עבורכם את כל הטענות המדעיות בעד ונגד תיאורית האבולוציה: מאובנים, שלבי התפתחות, מיקרו-אבולוציה, טעויות ותרמיות. שימו לב: המאמר מיועד לקוראים המבינים בתחום.
 
 
 
 
האבולוציה האנושית והאבולוציה האלוקית
 
 
אנו רואים כיצד מחשבים ומכונות שונות משתכללות עם השנים, אך בודאי שלא נחשוב שהם התפתחו בלי אינטגנציה אנושית. האם מכאן ניתן ללמוד שהבורא ברא את בעלי החיים באמצעות אבולוציה?
 
כמה מספרים עקביים צריך כדי להוכיח שיש חייזרים?  ●  הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן  ●  האם האלוקים ברא את החיים באמצעות אבולוציה?  ●  למה דווקא הדג עם הרגליים והזוחל עם הכנפיים נכחדו?  ●  תצפית בטבע מלמדת אותנו את ההיפך מאבולוציה  ●  אם האלוקים עשה אבולוציה, אז היכן הם שלבי הביניים?  ●  אולי בכל זאת היתה אבולוציה מכוונת?  ●  אם היתה אבולוציה, הייתי מאמין בה!
 
 
 
 
כל האמת על ברירה טבעית ומיקרו-אבולוציה
 
 
האם נגיפים שונים שלכאורה מפתחים עמידות בפני אנטיביוטיקה, אינם בעצם מידים על מוטציות מוצלחות? על אבולוציה בשטח?
 
האם זוהי אבולוציה או רק ברירה טבעית?  ●  החיידק המתנגד!  ●  מה ההבדל אצל כלבים?  ●  ברירה טבעית זו לא אבולוציה  ●  העש הלבן והשחור לא מוכיחים דבר!  ●  מהי מיקרו אבולוציה?   ●  ידעו זאת עוד מזמני הגמרא!  ●  נח לא היה צריך להכניס מיליון חיות לתיבה  ●  אבל זה קורה מאוד לאט
 
 
 
 
אבולוציה: מאמר על שרידי איברים
 
 
האם שרידי איברים אינם מוכיחים את האבולוציה? הנה למשל, התוספתן חסר שימוש, כך גם השקדים, פטמות הגבר ועצם הזנב. כל אחד מהם מורה לכאורה על שרידים מהתפתחות...
 
התוספתן הוא לא סתם תוספת!  ●  השקדים מגינים מפני דלקות  ●  נסה לשבת בלי עצם עוקץ מרופדת שומן...!  ●  "צלקת" אנושית מהלידה או טעות בייצור?  ●  האם לאדם הראשון היה טבור?  ●  פסולת הדי.אנ.אי היא לא פסולת!  ●  מדענים מחפשים תכליתיות בכל דבר...  ●  כמו מחלות במקרה הרע.
 
 
 
 
אבולוציה: אין לחכות למאובנים שימצאו בעתיד!
 
 
המציאות סותרת את טענות חסידי האבולוציה שחושבים שאי פעם ימצאו מאובנים בשלבי מעבר. המציאות היא שישנם מקומות רבים בהם מצאו רקורד מלא של מאובנים, חיות מוגמרות על כל פרטיהם, בלא כל שלבי ביניים. מתוך מאמר של דוקטור מייקל דנטון.
 
 
 
 
אבולוציה, לראות את התמונה המלאה
 
 
אנו מוצאים אנשים אינטליגנטיים מתווכחים על הנושא של הבריאה והאבולוציה. אך מה קורה, כאשר אחד מן הצדדים לא רוצה לראות את התמונה המלאה?
 
אולי ימצאו תשובות?  ●  כמו ששה עיוורים שבוחנים פיל!  ●  לראות את הפאזל בשלמותו!
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
  לחץ כאן כדי לצפות בתגובות לדף זה!
 
 
     פעולות נוספות
 
הידעת?
 
יש לנו פורום בהייד פארק, ובו מתכתבים איתנו עשרות אנשים! גם אתה יכול להתכתב עם צוות האתר בפורום האמת!
 
כל האמת
 אבולוציה ומדע
שרידי איברים
 מאובנים בעתיד
  עיוורים ופיל
 מיקרו-אבולוציה
אבולוציה אלוהית
 
 
     אתה נמצא כאן:  מאמרים > אבולוציה > על אבולוציה