אבולוציה - לאן נעלם קוף האדם
 
 
 
אבולוציה > מוצא האדם > קוף-אדם
 
 
 
   ראשי - מפה
   אבולוציה ובריאה
 
 
 > אבולוציה סלולרית
 
 
 > אבולוציה - שונות
 
 
 > מוצא האדם
 
 
 > על הדינוזאורים
 
 
 > אבולוציה עכשיו
 
 
 > בריאה - ראשי
 
 
 > אבולוציה - ראשי
 
 
 > פילוסופיה - ראשי
 
 
 
 
   משמעות ודתות
   השקפה ודעות
   שאלות ותשובות
   תורה ויהדות
   סרטים והרצאות
   הורדות (חינם)
   הכר את יהדותך
   פרטים והדרכה
  
  
      
 
 
 
בחר את גודל הטקסט:  + / -
 
 

להיכן נעלם קוף האדם? / מאת דניאל בלס

 
 - האדם לא התפתח מהקוף!
 
רוב האתאיסטים ינסו לתקן אותך אם תאמר כי האדם התפתח מן הקוף. הם יסבירו כי האדם התפתח מאב קדמון משותף לקוף והאדם. אך למעשה, אין בשפה העברית אוצר מילים הכולל בתוכו את המילה קוף-אדם. קוף הוא הגדרה עברית לכל סוגי הקופים והיצורים השעירים הדו-רגליים בני משפחתם.

ומה התיאוריה סוברת? תיאורית האבולוציה סוברת שלאדם ולשימפנזה (קוף) היה אב קדמון משותף. האבולוציוניים סוברים שקוף האדם הראשון קודם כל הזדקף, פיתח ידיים מורכבות וקומה זקופה ורק לאחר מכן, קרו בו כמה מוטציות עיוורות, מוחו התפתח והוא יכול היה לבנות כלים, להתארגן בקהילה ולצוד. כן, שמעתם נכון. קוף-האדם קודם כל פיתח קומה זקופה לפי התיאוריה, עוד לפני שהשתמש בכלים בעזרת שכלו!

 
 
לדעתם הקוף קודם כל עמד, ואחר כך פיתח שכל!
 
ושאלה הנשאלת כמעט מעצמה: האם יצורים פרימיטיביים כקופים היו שורדים עם קומה זקופה, בלי שכל וכישרון טיפוס? איזו ברירה טבעית יכלה לברור יצורים בעלי פחות כשירות לטבע?
במלחמת הקיום, קוף חסר יכולת טיפוס וחוזק פיזי לא ישרוד. על אחת כמה וכמה גזע שלם של בני אדם עם מוחות פרימיטיביים כשל קופים ההולכים זקוף. הרי בעמידה זקופה נשללת יכולת הטיפוס המעולה בין העצים. גו זקוף לא היה מועיל לקופים הקדמונים, ולא היה מאפשר להם לשרוד עד שיוכלו לפתח שכל, להשתמש בכלים, לצוד ו"להשתכלל" לבני אדם. הלוא הם היו צריכים מזמן להיכחד.
 
כלומר, התיאוריה איננה הגיונית אפילו במישור התיאורטי (שלא נזכיר את המישור המדעי).
 
 
 - למה יש עדיין קופים?
 
כאשר אנו בוחנים את בעלי החיים בטבע, אנו רואים שמלחמת הקיום אינו מאפיין בולט כל כך בקרב קופים. ידוע לנו על קיומם של מקומות בהם קופים חיים בשלווה בלי טרדות או "צורך להתפתח" כדי לשרוד.
 
אך אם מלחמת הקיום אינה מאפיין בולט כל כך בקרב הקופים, לא היה להם כל צורך להתפתח לאדם, והברירה הטבעית לא היתה בוררת את המוצלחים שבהם. זוהי מהות השאלה "אם היתה אבולוציה, אז למה עדיין יש קופים?"
 
השאלה נראית ילדותית במבט ראשון, אך מאחוריה מסתתר הגיון פשוט: אם הקופים שורדים היטב, מדוע היה צריך להתפתח הקוף הקדום לאדם? ומאידך, אם הקופים לא שורדים היטב, והאדם שורד טוב מהם, מדוע קופים עדיין קיימים לאלפים?
 
הקופים הקיימים בימינו מוכיחים שמצב דמיוני של התפתחות פשוט אינו אפשרי.

 
 
הקופים כשירים בהרבה מהאדם לתנאי הטבע. איזו מלחמת
קיום היתה יכולה לגרום לקוף להזדקף, להצליח לשרוד ועוד לפתח שכל בהמשך?
 

 
 
- להיכן נעלם הקוף?
 

פשוט לכל בר-דעת שאילו בעלי החיים באמת היו מתפתחים, היינו צריכים למצוא אפילו בימינו בעלי חיים רבים בשלבי התפתחות שונים. היינו צריכים לראות בימינו דגים עם רגליים, זוחלים עם כנפיים, זוחלים שעירים, עשרות סוגי זוחלים מוגדרים בענף האבולוציה הדמיוני היודעים להניק, ועדויות מהשטח למוצא האדם.
 
אם האבולוציה באמת התרחשה, היכן הם קופי האדם בימינו? היכן הם השבטים הפרימיטיביים של קופים בעלי קומה זקופה? היתכן כי כולם נכחדו או שמא מעולם לא היו קיימים?
 
היינו צריכים לראות במערות ובג'ונגלים מינים רבים של בני אדם בדרגות התפתחות שונות: היו צריכים להיות בינינו קופי-אדם בעלי זנבות,
קופי-אדם היודעים לעמוד זקוף,
קופי-אדם צמחוניים שאינם מסוגלים לאכול בשר,
בני-אדם כפופים למחצה,
בני אדם עם פרווה מכף רגל ועד ראש,
בני אדם המשתמשים בכלים פרימיטיביים בשל יכולת מוחית מוגבלת,
אנשים פרימיטיביים שלא מסוגלים לדבר,
ועוד שלבים דמיוניים רבים אחרים בעץ האבולוציה המשוער היו צריכים לחיות בינינו אפילו היום.
 
   
 
איפה הם היום?  "האדם-הנאדרטל" כפי שזיהו אותו בעבר.
 
האין זה צירוף מקרים יותר מידי חשוד, שדווקא השלבים הקריטיים ביותר להוכחת האבולוציה אינם בנמצא?
היתכן שדווקא מאות ואלפי שלבי המעבר נכחדו, ורק האדם והקופים המודרניים שרדו? או שבדיוק להיפך, ומכאן מוכח שאין מוצא האדם מן הקוף?
 
 
 - הדינוזאורים כאן, אז להיכן נעלמו אלפי קופי-האדם?
 
זוהי עובדה ידועה שאין ברשותנו אפילו שלד שלם אחד של "קוף-אדם". לא פעם בונים מדענים תצוגות שלמות של קופי אדם ואדם קדמון על סמך פיקת ברך או חתיכת לסת שבורה...
עצמות קופי-אדם יקרים כיום יותר מזהב ויהלומים. ואם באמת התהלכו כאן על האדמה מיני אדם קדומים, היינו אמורים למצוא מאות ואלפי מערכות שלדים מאות שהותירו אחריהם.
 
   
 
מערכות שלדים מלאות של דינוזאורים בני 65 מיליון שנה (לשיטתם) נמצאו לאלפים,
ואילו שלדי קופי-אדם בני פחות משלוש מיליון שנה נעלמו כליל...! האין זה אומר דרשני?
 
כידוע, מצאנו עד כה אלפי עצמות דינוזאורים בני שישים וחמש מיליון שנה ויותר (לדעתם), ורובם שלמים ושמורים היטב. אך לגבי הזוחל-ציפור, הדג-זוחל, הקוף-אדם, אין כל ממצאים חד-משמעים. אילו היו מוצאים אפילו כמה עשרות שלדי קוף-אדם, איש לא היה יכול להתכחש לעובדת עצם קיום מין שכזה. כדי שאנו נתייחס לקופי האדם ברצינות, נצטרך למצוא עשרות ואלפים מהם, שלמים, לא פחות מאשר שלדי הדינוזאורים בני 65 מיליון השנה (להערכתם).
כיום לא ניתן לחלוק על עצם קיומם של הדינוזאורים, אך בחיפוש אחר מוצא האדם "הקופי" לעומת זאת, לא מצאנו אפילו שלד אחד.
 
מדענים מספרים לנו שהאדם התפתח מקוף קדמון לאדם בתוך פחות מארבע מיליון שנה, ואף על פי כן, לא מצאנו אפילו שלד אחד של שלב ביניים שכזה. ואת חלקי העצמות שכן מצאנו, הופכים במהרה לדבר הרחוק מאוד מן המקור, והקרוב מאוד אל הדמיון.
 
כפי שהוכחנו במאמר העוסק בכך, כל המינים השונים של קופי-האדם לא קיימים בימינו ואין להם כל עדות מהעבר. זו ההפרכה הגדולה ביותר לאבולוציה, ומה שהופך אותה ללא יותר מבדיה דמיונית באיצטלה מדעית.
 
בברכה,
דניאל בלס.
 
להשלמה, קרא גם את המאמר:
כל האמת על האבולוציה ושלדים של קופי אדם!
 
 
 
 

 
 
 

 
 
  לחץ כאן כדי לצפות בתגובות לדף זה!
 
 
     פעולות נוספות
 
הידעת?
 
בקטגורית תוכנות תוכל למצוא
תוכנת-חינם לצנזור האינטרנט!
   
     אתה נמצא כאן:  אבולוציה > מוצא האדם > קוף-אדם