אבולוציה מולקולרית ואבולוציה סלולרית - מאמרים
 
 
 
 
 
   ראשי - מפה
   אבולוציה ובריאה
 
 
 > אבולוציה סלולרית
 
 
 > אבולוציה - שונות
 
 
 > מוצא האדם
 
 
 > על הדינוזאורים
 
 
 > אבולוציה עכשיו
 
 
 > בריאה - ראשי
 
 
 > אבולוציה - ראשי
 
 
 > פילוסופיה - ראשי
 
 
 
 
   משמעות ודתות
   השקפה ודעות
   שאלות ותשובות
   תורה ויהדות
   סרטים והרצאות
   הורדות (חינם)
   הכר את יהדותך
   פרטים והדרכה
 
 
 

מאמרים: אבולוציה סלולרית

 
 
התא
האדם
אבולוציה
דינוזאורים
 

מאמרים על אבולוציה סלולרית ואבולוציה מולקולרית

 
מאמר על תחילת החיים
 
 
מה המדע יודע על תחילת החיים? האם זמן יכול ליצור בעלי חיים? כיצד יכל להיווצר התא הראשון, והאם אבולוציה היא בכלל אפשרית? במאמר זה תגלו את התשובות.
 
האם הכל יכול לקרות אם יש מספיק זמן?  ●  כיצד החלו החיים?  ●  כמו פאזל שחלקיו נוצרים ומתחברים מעצמם לתמונה  ●  הנס הזה שנקרא "חיים"!  ●  אפילו דרווין הבין...  ●  האם הכל יכול לקרות אם ינתן מספיק זמן?  ●  האם החול יכול להפוך לארמון חול?  ●  יותר מלזכות מיליון פעם בלוטו!  ●  הדיו נפל, והופיעו אותיות  ●  מה יכול להוביל אותנו בטבע למחשבה שהיתה כאן "אבולוציה"?  ●  הסתברויות, הרבה יותר פשוט ממה שאנשים חושבים!  ●  אפשרות בלתי אפשרית...
 
 
 
 
מאמר: התא חי ואבולוציה
 
 
מדוע לא יתכן שתא חי יווצר מתוך מרק כימיקלים? יש אנשים החושבים שכל החיים התפתחו מהפשוט מאוד למורכב מאוד. ההשערה הזאת מתגלה כבדיחה גרועה, בבואנו לבחון את מורכבותם של החיים הפשוטים ביותר.
 
אפילו הפשוט ביותר, מורכב מעבר לכל דמיון!  ●  האם תיאורית האבולוציה מביאה איזו הוכחה או אפילו הסבר אפשרי באשר לשאלה: "איך אפילו תא של בקטריה אחת יכול היה להתפתח ביד המקרה?" ועוד...
 
 
 
 
מאמר על מזל והסתברויות באבולוציה
 
 
אבולוציונים טוענים שבצעד אחר צעד, שינויים התרחשו בצורות החיים הפשוטות והסתיימו בסדר המופתי הקיים היום שאפשר רק להתפעל ממנו. מהי ההסתברות הכרוכה בזה? בוא נתחיל מן הפשוט ביותר, ונתקדם צעד אחר צעד...
 
80 מיליון טריליון טריליון טריליון...  ●  "האם אתה מרגיש בר מזל?"
 
 
 
 
מאמר על אבולוציה במעבדה וחיים בחלל
 
 
כידוע, כל הנסיונות ליצירת חיים, אפילו הפשוטים ביותר, מחומרים שאינם חיים, נכשלו. האם באמת הצליחו ליצור תא חי מחומר דומם? האם הצלחנו למצוא איזה סימן ליצורים חיים בכוכבים אחרים?
 
אי אפשר ליצור חיים במעבדה  ●  כמו כתם שחור לעומת יצירותיו של שייקספיר!  ●  האם מצאו חיים על המאדים?  ●  טעות קטנה "בניסוח"  ●  אין אבק של חיים על המאדים!
 
 
 
 
במה מחובתנו להאמין, אבולוציה או בריאה?
 
 
יש אבולוציונים המנסים לטעון, שאולי הסיכויים להיווצרות חיים הם יותר סבירים, אולי אפילו אחד למיליון... וכאן אנו שואלים את עצמנו, על מה היית שם את הכסף שלך?
 
יותר טוב מהגרלה בלוטו  ●  על מה היית שם את הכסף שלך?  ●  על מה היית שם את החיים שלך?  ●  אבל הזמן יכול לעשות הכל!  ●  הקוף שיכתוב שייקספיר  ●  אי אפשר להתכחש למציאות  ●  ומה אנחנו רואים בשטח?
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
  לחץ כאן כדי לצפות בתגובות לדף זה!
 
 
     פעולות נוספות
 
הידעת?
 
שתי לחיצות על כפתור העכבר
יקחו אותך תמיד לראש הדף!
 
תחילת החיים
התא החי
  מזל והסתברויות
 חיים בחלל
  החובה להאמין
 
 
 
 
     אתה נמצא כאן:  מאמרים > אבולוציה > אבולוציה סלולרית